The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

Tunnt med inlägg

Kategori: Allmänt

Här händer det massor. Kan bara inte skriva om det än för mina ögon klarar inte datan riktigt än. Mina ögon känns bättre men synen är helt kaiko fortfarande. Hoppas det blir bättre snart. Va på återbesök imorse. Vänstra ögat hade inte läkt helt så där ska jag ta bort skyddslinsen imorgonkväll. Men på högra åkte den av idag. Mkt skönare utan en stor skavig lins som torkar och bråkar. Lite besviken att jag inte såg bättre än jag gjorde när den var borta men man måste ha tålamod. Det kan ta tid innan synen är optimal. Bra o gå i skogen med en greyhound och inte kunna se, hon höll på o slita av mig armen när hon sköt iväg för o jaga nått som jag såklart inte uppfattat. Tur att man håller iallafall he he.

aja, ska sura lite nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: