The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

The end

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Stockholm. Lite tom. Ett 15 månaders äventyr och en helt annan livstil har kommit till sitt slut. Jag saknar gården, kenneln, människorna och djuren massor men jag åker ju tillbaka i sommar och jobbar så det var inte ett riktigt avsked när vi åkte därifrån imorse.

Nu blickar jag framåt. Mot nästa äventyr, vad det nu än kan vara. Kanske kommer det en thescottishwayoflife snart....eller så klamrar jag mig fast i denna hemstad jag hatar att älska. Man får ta dagen som den kommer, tro på sig själv och följa sitt hjärta. Viktigaste av allt är att man mår bra och tar till vara på livet så mkt man kan.

Tack till Ståvi gård och Baerum kennel för min ro i själen och paradiset på jorden =)

/Miriam

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänk om vi alla kunde få ett år till att fundera och få ro i själen! Glad att ha dig hemma igen!(och Dina) Kram

    2012-04-08 | 17:29:49
  • Marre säger:

    Välkommen hem! =)

    2012-04-08 | 20:46:11

Kommentera inlägget här: