The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

sad

Kategori: Allmänt

Henns dockor ligger i en hög och väntar på henne, bädden är fixad och skålarna gapar tomma i köket. Lilla tandborsten ligger i badrummet och täcket hänger i hallen. Jag skulle göra allt för att hon ska komma hem igen....

Imorrn ska veterinären ringa och säga hur det går men det blir nog inte hämtning förrän måndag om inget kaos sker =(. Ska ta ett till blodprov då och förhoppningsvis se vilka skador som kan ha uppkommit.

Dom sa att de skulle ringa om nått händer och nu sitter jag här och hoppas att de INTE ringer. Värsta e att jag är helt ensam hemma nu när Lina och felix drog. Blir ju alltid deppig efter besök men nu är det ju 100 ggr värre...


kråka kom hem <3

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Åh min skatt, vi håller tummarna så jävla hårt!!



    <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    2011-09-17 | 21:39:15
  • Anonym säger:

    Positiva tankar (försök i alla fall)gör allt lite lättare!

    2011-09-18 | 10:40:46

Kommentera inlägget här: