The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

pain

Kategori: Allmänt

näää inte så farligt är det. Men det svider och bränner lite. Gjorde laserop på ögonen vid 9 imorse.

Gick fint. Var ganska nervös men det gick snabbt och smidigt. Fast det var lite traumatiskt. När de började på första ögat så tänkte jag HOLY CRAP ska jag göra om det här på andra ögat?? Trauma. Men som sagt jag är rätt uthållig när det gäller nått jag verkligen vill. Men för de som är xtremt känslig med sina ögon. Det var massa slipande och skrapande och brännande och  lukt av bränd vävnad och nån psykadeliskt dansande röd lampa man skulle glo på och sen avslutning med att få massa iskallt vatten i ögat "fär att kyla ner". Gaaaah.

okej, nu svider det som fan. Måste sluta. Ögonen pallar inte o blogga.

latter med details.

Dina har inte lämnat min sida idag. Hon är en trogen hund <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Holy crap!? Nu förstår du varför jag inte var så tydlig med detaljerna kring min operation, eller!? Kram, Mams

    <3

    2011-09-04 | 17:08:41

Kommentera inlägget här: