The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

Off beat

Kategori: Allmänt

Helt ur slag idag. Det är nån huvudvärk som förföljt mig sedan igårkväll. Känner mig bara sliten idag. Det är inte okej när man precis haft ledigt i 2 dagar och chillat stenhårt.....

Igårkväll så låg jag bara o vred o vände på mig för o hitta en ställning som lättade huvudvärken lite. Man kan ju ta en tablett men jag orkade inte gå upp och mecka med vatten o grejjer. Det kommer jag dock göra ikväll om samma sak sker igen. Drömde sjuka mardrömmar om att anders bering breivik kom och sköt hundarna när de var i sina utomhuskennlar. Han kom inte så långt men jag hade sånn ångest över att jag satt just de hundarna där. Om jag inte gjort det så hade de levt nu osv osv.

Mkt tankar om framtiden som snurrar i mitt huvud. Time will tell hur allt faller på plats.

För att ha kontakt med mina rötter (he he) så läser jag aftonbladet.se varje dag. Läste nyss om en 4 åring som blivit mördad i västerås. Vart är världen påväg?? Vem mördar en 4 åring??? Man vill ju spy lixom. Sen är det bara en massa trams om denna Juholt. Där blir det mörkt i min intresselåda. Vad har denna man gjort så han förtjänar att vara högst upp av rubriker på aftonbladet.se i typ 6 dagar i sträck??? Aftonbladet.se har blivit mest skvaller (ehm blivit?!). Kan lika gärna surfa på hollywoodgossip.com istället. Lär mig nästan mer där..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: