The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

fredag

Kategori: Allmänt

idag är det inte woop woop, jag är megasliten. Ska bli så skönt med en ledig slapparhelg. No work. Rida lite, gå i skogen med hundarna. Skulle gått på en fest inne i byn men av flera orsaker så kommer jag inte gå. Dels för att jag är alldeles för trött och sliten och känner mig inte on top of my game och dels för att jag har fått nån slags fobi för o lämna hundarna ensamma efter pennys OD.

Aja, får väl inse att detta år inte blir mitt partyår. Brukar försöka göra saker när det väl bjudS, fast jag är lite off. Men denna gång så funkade det inte.

Idag var jag på återbesök på laserkliniken. Allt såg super ut på högra ögat men han konstaterade torrfläckar på vänstra ögat. Det är därför det ögat är lite "efter" det andra ögat med skärpa och sånt. Och orsaken att jag kännt obehag. Ska droppa lite extra droppar i det ögat och hoppas att det blir bra snart. Men jag är väldigt nöjd med operationen, score kan man väl säga. Varje dag kommer jag på saker som är lättare nu när jag slipper stöket med glasögon och linser. Men jag blir väl helt nöjd när torrfläckarna är borta för just nu så kan jag irritera mig en hel del på den obehagskänslan.

Ha en bra helg allihopa. Det ska vi ha.......vi ska sova utav bara =//(&%(/¤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: