The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

TGI Friday

Kategori: Allmänt

För jag är ledig i helgen och fy fan vad jag har längtat. Jag ska sooooova, gå långprom, åka till sandvika, rida, chilla ect. Åh som jag längtat. Kul o jobba oxå men just nu känns det som denna helg är efterlängtad. Särskilt som det helt plötsligt befinner sig 55 hundar nere på kenneln. 55!!!! typ 5 hundar till och jag vet inte vart vi skulle få plats med dem. Det är ju bara en simpel helg i november (fast idag kändes det som april, underbart vårkänsle-väder, lugnet före stormen?). Det är kul med mkt att göra men oxå väldigt stressande för en perfektionist som jag. Så det ska bli lite skönt o släppa allt och bara vara i 2 dagar.

later

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bäst du låter perfektionisten ligga i garderoben med låst dörr! Njut av din helg och ta hand om dig!! Kramar <3!

    Mams

    2011-11-26 | 18:54:23

Kommentera inlägget här: