The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

lately

Kategori: Allmänt

wow, tiden rusar iväg. I onsdags kom Lina och Felix hit så det har varit en enda fika-orgie här de senaste dagarna. Va så himla trevligt...men allt har ju sitt slut och sitter man själv här igen. Idag uppskattar jag iofs det för jag är beyond trött. Mår nästan dåligt så trött e jag. Men det är så mysigt och hitta på massa saker och diskutera massa saker och se på vad för tokigt felix hittar på....och penny (mest massförstörelse dårå =).

Lite deppig idag, sitter i en velig situation....vilken väg ska man ta, när ska man den, hur ska man ta den?? ect. Tankarna bara snurrar. Det handlar om framtid och ja, tid. Mer tänker jag inte säga. Om alla kan va muppar på fb och tramsa med att säga a men inte b så kan jag oxå göra det, just to piss people off he he.

aja, nu rullar tåget vidare.

Kommentarer

  • Micke säger:

    Jag avskyr när folk säger a men inte b, börjat ta bort sånt folk från min fb-lista, bara så du vet. =)

    2011-11-20 | 23:52:47
  • Mirre säger:

    jaaaaaaaaaaaaaaaa jag vet!!!!! jävla muppigt och attentionseeking att säga a men inte b. Jag är inte sån egentligen...bara så att du vet =)

    2011-11-21 | 18:34:06

Kommentera inlägget här: