The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

Tirsdags...koma

Kategori: Allmänt

Eller nää fan, imorse mådde jag som en prinsessa, hade allt under kontroll, det var ljust och inte svinkallt när jag öppnade kenneln. Städade och fixade så det blänker inne hos hundarna och katterna.

Har dock fått en dålig vana att bli svintrött på lunchen och sova 40 minuter. Men jag tillåter mig själv det, man måste göra vad man känner för i stunden.

Idag saknar jag penny xtra mkt. Ringde emelie och pratade i evigheter om hur fin och gullig hon är =)

Nu ska jag stänga kenneln sen ska jag kolla 80-talsfilmer. Har beställt några på cdon.no, ska frossa lite (mkt).

Kommentarer

  • Marre säger:

    Åh vilka har du beställt??



    Hälsningar 80-tals nörden =)

    2011-03-09 | 18:28:04

Kommentera inlägget här: