The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

jag älskar söndagar

Kategori: Allmänt

Särskilt när man vaknar kl 7 med huvudvärken från kvällen innan (och inte har varit full ens). Tror det är nacken och ryggen, för jag låg och glodde på nyinköpta säsong 1 av glee hela kvällen igår. Soffan var full med macker och Dina så då ligger man som en ostbåge för att alla ska få plats, inte så ergonomiskt. + att jag red ett pass igår och cony var lite vild. Borde leta reda på en kiropraktor och kosta på mig lite massage , det skulle göra gott. Och sen motionera mera och kanske börja träna. Vi får se till våren...nu tänker jag inte röra mig förrän det blir vår =(

Har känt mig lite irriterad senaste dagarna. Man hinner tänka mkt när man bor här själv i stugan, mkt tid för en själv att göra soul-searching. Känns bra men jag blir frusterad att jag vill ha så många svar men inte hittar dem.

Åh jag blir totalt galen på folk som säger A men inte B, men jag kan inte förklara det på ett bättre sätt.

Ska försöka att aldrig vara den som är så igenknäppt att den säger A men inte B, inte ens på fb. Vad e det för mening med att splasha ut saker om du inte tänker göra det till fullo...?

och så gör jag det själv haha

idag ska jag vara ledig och gå på tur med hundarna, kanske rida och sen bara ligga och dega
på soffan. Så skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: