The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

vardagen

Kategori: Allmänt

Till och med på ett spännande ställe som denna gård så blir det vardag till slut. Är innne i de vanliga rutinerna och det känns ju ganska sweet. Så sjukt trött sista veckan. Som om jag inte sovit på hela sommaren. Imorse var jag så trött så jag höll på o ta pennys tandborste av misstag. Uuää epic fail det hade varit. Som han som filmar när han ska visa upp sin nya hund för päronen och den pissar honom i ansiktet "Hey mom and dad, this is the newest member of the family......OMG!!!! OMG, OMG, OMG.....

He he, that`s funny. That`ll teach u not to buy a male dog...

ooooh yeah mitt liv är väldigt spännande.

..........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: