The (Nor)way of life

Miriam och Dina (the dog) flyttar från Sverige till Norge i 1 år för att jobba på Hund och Kattpensionat utanför Oslo. Här kommer jag berätta om vårt äventyr.

mandag

Kategori: Allmänt

På väg från jobbet så kikade jag in i stallet, då höll ett får på o föda. Jag såg lilla lammet ligga i sin lilla säck så jag hoppade in och rensade dens munn och frigjorde den lite från sin säck, så pep den sitt första pip. Underbart, livets mirakel <3

Red en långtur på COny ute i vida världen och idag vare inga katastrofer. Framsteg. Härligt att rida ute i solen i fint landskap efter en intensiv dag.

Jag undrar när Sons of anarchy säsong 3 kommer ut på dvd...längtar som den box-junkie jag blivit.

Myggorna har vaknat och jag känner mig direkt  äcklad och obekväm. Jag har huge issues med mygg. Jag får inte ett litet bett, jag får svulldnader som finns kvar i flera dagar. Som tur är har jag massa myggmedel i skåpet som jag ska bada lite i när jag går ut på kvällarna.

Näää nu ska jag hoppa in i duschen och sen sussa lite (mkt)

x

Kommentarer

  • Lina säger:

    ååååh, grattis, du har förlöst ett lamm! Vad duktig du är, jag blir helt stolt :)

    Snart invaderar vi :). Vad ska vi ta med här nerifrån? Kött, sprit, choklad?

    Maila listan bara.

    kram!

    2011-04-13 | 19:59:56

Kommentera inlägget här: